Переводчик

среда, 9 ноября 2022 г.

Самий людяний лист

 Майже всі знають Чарлі Чапліна! Але мало хто знає, що це був батько 12 дітей і людина із сильною вірою. У Різдвяну ніч 1965 він написав листа своїй дочці Джеральдіні:


“Після твого імені – Джеральдіна – є моє прізвище – Чаплін. З цим прізвищем понад сорок років я смішив людей на землі. Але плакав я більше, ніж вони сміялися. Джеральдіно, в світі, в якому ти живеш, існують не лише танці і музика! Опівночі, коли ти виходиш з величезного залу, ти можеш забути про багатьох шанувальників, але не забувай запитати у водія таксі, який повезе тебе додому, про його дружину. І якщо вона вагітна, якщо у них немає грошей на пелюшки для майбутньої дитини, поклади гроші йому в кишеню.


Я розпорядився, щоб в банку оплачували ці твої витрати. Але всім іншим плати строго по рахунку. Час від часу їдь в метро або на автобусі, ходи пішки й оглядай місто. Придивляйся до людей! Дивись на вдів і сиріт! І хоча б один раз в день говори собі: «Я така ж, як вони» … Я не був ангелом, але завжди прагнув бути людиною. Постарайся і ти. “


© Чарлі Чаплін

Комментариев нет:

Отправить комментарий