Переводчик

вторник, 19 июля 2022 г.

Мій однокурсник - справжній герой

 Я навчалась в українській школі. На той час то була єдина українська школа в Запоріжжі.

Це школа #31. Англійська спеціалізована, з викладанням ряду  предметів англійською мовою.

 Серед учнів цієї школи був Іщенко Антон, дуже щаслива людина. Він навчався не в моєму класі, але я його запам'ятала. Доля нас звела під час навчання в Дніпропетровську, в університеті на хімічному факультеті. З Антоном ми працювали в одній лабораторії на кафедрі органічної хімії.  Хоч ми навчалися на різних курсах, але приятелювали.  

А тепер я дізналась, що його немає. Він загинув за Україну. Пішов на фронт добровольцем, мав сім'ю та 3 синів. Міг і не йти, але вступив до ЗСУ. Я плачу. Така людина дуже добра і відповідальна. Легких хмаринок тобі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий